00:54




hej !
älski skulle komma till mig imorse men han missade bussen ifrån pålsboda så jag och roy åkte hämtade honom.
sen tog vi bussen in till örebro för att hyra film men vi hade så lite tid på oss innan bussen skulle gå hemåt så vi sprang in till ica för att handla massa gott till kvällen sen när vi var färdiga där var det bara 10 min kvar tills bussen skulle gå och vi hann inte hyra film, men vi laddade ändå ner filmer här hemma senare :)
hur som helst när vi kom hem till mig packade jag fort sen tog vi moppen ner till pizzan och käkade där.
sen buss till hjortkvarn och nu har vi gått runt såhär sent på kvällen , det var faktist läskigt!
det var ljud överallt, men ja godnatt på er!
hoppas ni har haft en skön halloween!
hörs imorgon när jag kommer hem puss!
/ M




becca, du är min bästa vän jag älskar dig och finns alltid här för dig när du behöver mig !
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw gummsan , du är min bästa vän , älskar dig !<3

2009-11-01 @ 14:48:14
URL: http://rebbeccan.blogg.se/
Postat av: älskling.

mysigast! :D<3 jag älskar dig mest!

2009-11-01 @ 16:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0