SOME PEOPLE ARE SO DAMN GOOD!


FREDAG!
skolan gick bra och snabbt hade typ bara luciaövning kände det som :)
idrotten gick inge vidare med min andning,hoppas bara jag klarar tävlingen imorgon.
älskling följde med mig hem efter skolan vi åkte hem, åt lite sen till stan.
jag tränade med Sofie i en timme sen gick jag & älski till ica.
Sen hem med och kolla på idol och äta pizza.
Nu ska vi kolla på film sen sova eftersom vi ska upp tidigt imorgon till tävlingen.
Ha en bra fredagkväll / M.











även hur skit det går imorgon så kommer jag göra mitt bästa för att vi ska gå vidare!
men det är SM så det är dubbelt så svårare och vi har inte hunnit tränat tillräckligt...
och eftersom jag har svårt att andas så kommer det säkert inte gå bättre.
men bara så du vet så är du världens bästa danspartner <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till nu gumman :)<3

2009-11-28 @ 12:39:52
URL: http://rebbeccan.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: har du inte åkt än ?<3

mja, du ska få höra men de tar vi när du kommit hem från träningen eller på söndagen kanske jag kan ringa:)<3

2009-11-28 @ 15:02:45
URL: http://rebbeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0