SNÖVIT!

tisdag idag, skolan gick fort vilket är skönt.
lämnade in lägenheten idag också hoppas den duger för ett G även fast jag vill ha högre :/
och min lilla beccis gick upp från SO:n och skulle ta spruta mot svinis, hoppas du kommer imorgon.
efter skolan åkte jag till hjärtat, har saknat honom!
vi tittade på baksmällan och åt mackor sen somnade jag nästan på bussen hem.
och när jag kom hem så ville wilma att jag skulle titta på snövit med henne (som inte jag har sett sen jag var liten)
blyger är ju så söt! så han får stå för bilden.
och nu ska jag se på andra avenyn , bloggar mer efter det.
puss / M



Kommentarer
Postat av: älskling.

åhhhh! jag vill också se på den, skit länge sen jue :D <3 älskar dig !

2009-11-24 @ 20:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0