SHOW MUST GO ON!



snacka om att jag hoppa ur soffan när dom sa att erik hängde löst ;o


fredag:
jag åkte till skolan gick väldigt bra på både svenskan och engelskan för mig.
sen idrotten hade vi danstema, becca shake it baby! :D
efter skolan följde med älskling hem , sover här inatt <3
vi gick ut och träffade jonte och några till sen har jag slingat hans hår också.
imorgon blir det bio med dom bästa! :)
nu håller älskling på att bädda sängen så fint, kanske ska gå och hjälpa honom...
puss / M

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha , shake it ! :Dhaha<3

2009-11-21 @ 20:17:26
URL: http://rebbeccan.blogg.se/
Postat av: älskling.

skit mysig helg! :D <3

2009-11-22 @ 18:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0