NU KÖR VI!



fredaaaaaaaaaag idag och jag är så grymt taggad till imorgon !

mamma och åkte direkt efter skolan in till stan och handla allt tills imorgon, vart en hel del.

sen sprang jag upp till dansskolan och anmälde mig till street SM den 28/11.

nu funderar jag på att sova, känns konstigt att lägga sig tidigt på en fredag?

men jag ska upp halv 3 inatt så och mammsen följer med den här gången med.

6 timmar med buss men det är det värt hoppas jag.

och jag hoppas det går mycket bättre än kalmar än förra tävlingen!

bilder kommer jag lovar, ska försöka ta mer än förra gången vi hörs kanske imorgon kväll/natt.

ha en bra fredag, puss!
/ M



Kommentarer
Postat av: älskling.

Ring mig sen! <33333333 viktigt! liv och död!

2009-11-07 @ 19:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0