SHOPPING WITH MAMMI!

nu är jag äntligen hemma!
bussen var 20 min försenad imorse + att det var svinkallt ute.
jag och mamma gick nog säkert i 5 skoaffärer för att hitta skor till mig.
men vi hittade inga som var bra :/ får åka iväg och leta en annan dag.
men jag hittade en tröja,julklapp till älskling och lite annat men det får ni se om en stund.
efter ett tag på stan fikade jag och mamma inne på krämaren.
sen hem och hämta wilma sen till kumla.
där handla vi lite och vi skulle hitta en julklapp till emmy och det gjorde vi med.
så nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar, varma mackor!
imorgon hoppas jag på att få träffa min bästa vän en stund för att byta julklappar.
/ M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0