NOT ONE MORE TIME!

hej på er.
söndag idag och jag gick upp kl halv 10 för min taxi skulle gå halv 11.
sen tog jag bussen ifrån pålsboda in till örebro.
jag gick in på H&M och köpte puder och fondation, vilket behövdes.
sen gick ja till la baguette och träffade josefin,ellen & carro.
vi åt och pratade om gruppen.
vi ska börja tävla i discogrupp, men vi saknar 2 medlemmar.
sen åkte vi hem till Carro och bestämde dräkter, kommer bli jätte snygga!
sen öva in en dans.
efter en stund där kom mamma och hämta mig sen åkte vi till louise och joel på fika.
när vi kom hem kollade vi på robinson eftersom jag missade nästan allt i fredags.
och nu har jag duschat ska snart sova, ska upp tidigt imorgon igen.
ska åka till hallsberg med hjärtat mitt.
Puss / M















saknar den dagen med dig.

Kommentarer
Postat av: älskling.

De va en rolig sommar dag :) <3

2009-12-20 @ 21:35:23
Postat av: Angie

sv: nej,du är fin :D

2009-12-20 @ 21:41:11
URL: http://angienordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0