IMORGON ÄR DET JUL!

sitter här med ansiktsmask (som jag fick av becci)
ska snart tvätta bort den.
åt för en stund sen och innan det hade älskling åkt hem :/
vi gjorde inte så mycket än att åt lite mat och tittade på film.
Jag älskar dig Linus! <3

och imorgon är det julafton, jag har faktist julkänsla :)
ska fira jul 2 dagar i rad imorgon ska jag vara hos mamma med den släkten.
och på fredag åker jag och älskling ner till linköping till pappa och firar jul där.
hoppas jag får de jag önskar mig men det tror jag inte :/
Puss / M




FACEMASK!

Kommentarer
Postat av: josse

jag har önskat mig en systemkamera & det är ganska troligt att jag får en.. haha eller inte.

hoppas du får det bra. god jul :)<3

2009-12-23 @ 21:06:29
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/
Postat av: älskling.

vit i ansiktet! ;) grrrrr! JUL ÄLSKART och dig!!:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD <3

2009-12-23 @ 23:34:01
Postat av: ninni

va, IG?! då får du jobba upp dig så att du inte får gå iv:(

2009-12-24 @ 01:17:39
URL: http://jennniferness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0