I KNOW EXACTLY WHAT I WANT THIS CHRISTMAS!

09 börjar gå mot sitt slut,


här är en sammanfattning av ditt 2009!

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
tror inte jag hade några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
ja, 4 st :(

5.Vilka länder besökte du? sverige , cypern.

6. Är det något/någon du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
ja
självklart.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? kommer inte ihåg.

8. Vad var din största framgång 2009? 9:a i SM.

9. Största misstaget? ingenting tror jag faktist :D


10. Har du varit sjuk eller skadat dig? oja!

11. Bästa köpet? hood tröja!

12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder & busspengar.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? -
kick-ge mig lite mer och paramore-decode

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? det vet jag faktist inte men jag tror jag är gladare :)

16. Vad önskar du att du gjort mer? varit mer gladare mot folk, kämpat hårdare i skolan.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet inte.

18. Hur tillbringar du julen? familjen :)

19. Blev du kär i år? jag har varit kär hela det här året :) <3<3<3

10. Favoritprogram på TV? desperate housewives & andra avenyn

21. Bästa boken du läste i år? när jag hör din röst.

22. Största musikaliska upptäckten? vet inte.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? det kommer jag verkligen inte ihåg :D

25. Något du önskade dig men inte fick? vet inte.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
heeeeeeeeela min släkt kom upp till sköllersta även dom från linköping, vart en stor chock och min underbar älskling var med, har aldrig haft en sån bra födelsedag :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? jag det finns det väl men kommer inte på någe just nu.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? mig själv.

29. Vad fick dig att må bra?
vännerna, musik, kärleken, familjen.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? ja när twilight kom ut så var det ju robert pattinson haha men jag gillar brian cox.

31. Vem saknade du? olika personer <3

32. De bästa nya människorna du träffade? vet inte om jag träffade några nya direkt men fick många mer dansskompisar från dansskolan så det räknas väl :) <3



sommar <3


Kommentarer
Postat av: ninnni

sv: det var ju inge speciellt med dom?=)

2009-12-22 @ 00:37:56
URL: http://jennniferness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0