1 ÅR SEN :(









Väldigt,väldigt gamla bilder på mig och Wilmis.
Vi har precis ätit och nu ska jag strycka mitt lucialinne eftersom det är imorgon kl 09:00.
och ikväll är det sista avsnittet av mammas pojkar, inte missa!








På tal om den här dagen så har dagen varit väldigt bra, min namnsdag.
men ändå är det tungt för idag är det 1 år sen mormor dog.
jag saknar dig så :( trots att det har gått 1 helt år så fattar jag fortfarande inte att du är borta.
känns som att du fortfarande finns kvar men det gör du inte.
men det finns alltid ett ställe du kommer finnas i för mig och det är i mitt hjärta!
jag minns för 1 år sen mamma hade åkt ner till dig på sjukhuset i Linköping och jag satt på NO lektion.
och hon ringde och berätta att du bara hade nån timme kvar.
jag är fortfarande hur ledsen som helst för att jag inte fick följa med ner och säga hej då till dig.
en sista gång...
du var iallafall en underbar person, bästa mormor.
vi saknar dig!
rip lilly, min mormor!

Kommentarer
Postat av: AMAZILIA

www.amazilia.se HANDGJORDA SMYCKEN! Passa på att ge dina nära och kära ett unikt budskapssmycke! Perfekt julklapp!

2009-12-10 @ 20:59:45
URL: http://www.amazilia.se
Postat av: älskling.

Så jävla orättvist! :( kommer ihåg den dagen jag med... finns här för dig jämnt älskling <333333

2009-12-10 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0