SÅ BRA DAG! <3


Pierre sötast.

love,<3

 
Nu har jag nyss ätit, kom hem ifrån linus för typ 2 timmar sen.
Varit så kul både igår och idag!
Igår spelade vi tv-spel,du är så söt när du spelar :) kollade på film, åt
god mat, kollade på tv och var ute och gick lite vid 10 på kvällen
då såg vi två rådjur tror jag det var.
Och älsklingen försökte ta kort på dom men det går ju inte med
min cepe kamera så det vart bara på deras ögon.
Och imorse hade vi huset för oss själva, så vi hade ju tänky sova länge.
Men där hade jag fel, jag vaknade när linus mamma gick upp kl 6 ;o
Kunde inte somna om för jag var så försyld men tillslut gick dt.
Sen vakna linus vid 11 tror jag, och ville äta frukost så jag gick upp jag med.
Jätte god frukost bby,<3
Sen tv-spel,film sen åkte jag hem :(


Ha en mysigt kväll allesammans!
/ Malin v

Kommentarer
Postat av: älskling.

Du är underbar gumman!,<3 de va inga rådjur älskling det måste ha varit renar! :o jag älskar dig min lilla nörd :D<3

2009-08-13 @ 20:34:06
Postat av: Anonym

okej då men det kan inte varit renar heller ! ;o

Och det är du som är wownörd ;) ! <3

2009-08-13 @ 20:49:55
URL: http://malllinn.blogg.se/
Postat av: älskling.

haha jag är ingen wow nörd! <3

2009-08-14 @ 13:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0