HEMMA IFRÅN SMÅLAND NU.


gosisar! :)


söt du är hjärtat med morgonfrilla (a'


jag & syster,<3


jami.


kiss my lips honey.

hej allihopa, har ni haft en fin helg?:)
Det har jag, eftersom jag tillbringade den i småland med mina nära och kära.
Hade det hur kul som helst.

Fast det är inte så kul att sitta i bilen fram och tillbaka, så det har jag gjort nästan hela den här dagen.
Men nu har jag precis duschat och imorgon är det skola igen.
Vi hörs imorgon sötisar, puss!
/
Malin v


Linus Bergkvist, du har en plats i mitt hjärta! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha morgon frilan :p<3 jag älskar dig hjärtat helgen va underbar :D

2009-08-23 @ 20:08:10
Postat av: emelie

va söt du e stumpis :D

och va söta du å linus e tsm :D

2009-08-23 @ 20:49:19
URL: http://fjordyy.blogg.se/
Postat av: Erika

tack gumman!

Kan jag komma till er skola

imorgon istället ?

saknar dig så , men kolla ditt schema

för jag åker med en buss från hallsberg

13.08 , är i pålsboda ungefär vid halv två.

Fast jag tror nog du har lekion då , du börjar säker 13.20 , men vi får se annars får jag vänta .

puss

2009-08-24 @ 14:33:06
URL: http://eerikaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0